Estas pìstas xa as inventei eu.Como xa están inventadas e lles adicamos unha semana, dous días, imos cambiar.Prepara xa o tema 5...
PÁX 62-63
1º- A MAIORÍA DAS PLANTAS SON ASÍ.
2º- SON AS CATRO PARTES DA MAIORÍA DAS PLANTAS.
3º- PARTE DA PLANTA QUE ESTÁ BAIXO TERRA.
4º- ESO É A RAÍZ PRINCIPAL.
5º- É A PARTE DA PLANTA QUE SOSTÉN AS FOLLAS.
6º- ESAS SUBSTANCIAS RECORREN A PLANTA DENDE A RAIZ ATA AS FOLLAS.
7º- ELAS MEDRAN A PARTIR DO TALO PRINCIPAL.
8º- ASÍ PODEN SER OS TALOS.
9º- ALÍ SE FABRICA O ALIMENTO DA PLANTA.
10- O CARBALLO E A FAIA SON DESA CLASE DE ÁRBORES.
PÁX 64-65
1º- ASÍ SE DESENVOLVE O TALO DO FENTO.
2º- A ALTURA DOS FENTOS PODE SOBREPASAR ESA MEDIDA.
3º- ASÍ NACEN AS FOLLAS DO FENTO.
4º- OS BOSQUES ONDE VIVEN OS FENTOS SON ASÍ.
5º- ASÍ MEDRAN AS RAÍCES DO FENTO.
6º- ESO MIDEN OS MOFOS NORMALMENTE.
7º- OS MOFOS REALIZAN ALÍ A FOTOSÍNTESE.
8º- POR ESO SECAN AXIÑA OS MOFOS EN AMBIENTES SECOS .
9º- ELES DEPENDEN DAS PLANTAS PARA SOBREVIVIR.
10º- DÚAS PLANTAS QUE NOS PROPORCIONAN FIBRAS PARA ELABORAR TECIDOS.
PÁX 66-67
1º- TÍTULO DAS DÚAS PÁXINAS.
2º- PROCESO POLO QUE AS PLANTAS ELABORAN O SEU ALIMENTO.
3º- O DIÓXIDO PENETRA NA PLANTA POR UNS POROS CHAMADOS ASÍ.
4º- SON AS TRES SUBSTANCIAS NECESARIAS PARA QUE A PLANTA FABRIQUE O SEU ALIMENTO.
5º- O ALIMENTO QUE A PLANTA OBTÉN TAMÉN SE CHAMA CON DÚAS PALABRAS.
6º- ESO É O QUE CAPTA A CLOROFILA.
7º- NA FOTOSÍNTESE A PLANTA DESPRENDE ESE GAS.
8º- O ZUME BRUTO CIRCULA POR ALÍ.
9º- POLOS VASOS LIBERIANOS CIRCULA ESA SUBSTANCIA.
10º- ESE É O MOTIVO POLO QUE AS PLANTAS NON NECESITAN OSÍXENO DO AIRE DURANTE O DÍA.
PÁX 68-69
1º- AS PLANTAS FANERÓGAMAS TEÑEN ESE TIPO DE REPRODUCIÓN.
2º- NESA PARTE DA PLANTA ESTÁN OS SEUS ÓRGANOS REPRODUTORES.
3º- OS ÓRGANOS EXTERNOS DA FLOR.
4º- SON OS ÓRGANOS INTERNOS DA FLOR.
5º- AS FLORES COMPLETAS TAMÉN SE CHAMAN ASÍ.
6º- ASÍ SE CHAMA O ÓRGANO REPRODUTOR FEMININO DA FLOR.
7º- ASÍ SE CHAMAN OS ÓRGANOS REPRODUTORES MASCULINOS DA FLOR.
8º- ELES TEÑEN VIVAS CORES PARA ATRAER OS INSECTOS.
9º- ELES SON VERDES E FORMAN O CÁLIZ.
10º-TEN LUGAR ISO SE OS GRANS DE POLE ALCANZAN O RUDIMENTO DE SEMENTE .
PÁX 70-71
1º- ESO É O CIGOTO.
2º- PARTE DA SEMENTE QUE SE CONVERTE NUNHA NOVA PLANTA.
3º- DENTRO DA SEMENTE VAN UNHAS SUBSTANCIAS PARA ALIMENTAR O EMBRIÓN MENTRAS NON SE NUTRE POR SÍ MESMO, CHAMADAS ASÍ.
4º- A XERMINACIÓN É ISO.
5º- A SEMENTE TEN QUE ENCONTRARLAS ADECUADAS NO CHAN.
6º- O FROITO É ESA PARTE DA FLOR QUE SUFRIU DIVERSAS MODIFICACIÓNS.
7º- AS LANDRAS, ABELÁS, FABAS E CHÍCHAROS PERTENCEN A ESE TIPO DE FROITOS.
8º- A MAZÁ, PERA, TOMATES,ETC, SON FROITOS DESE TIPO.
9º- A CEBOLA TEN ESA REPRODUCIÓN ASEXUAL.
10º- A FRESA SE REPRODUCE ASEXUALMENTE DESE MODO.
Imos ver se algún de vós se molesta en ler estas pistas e encontra a información que se esconde no voso libro de Naturais.Eu fíxenas lendo no libro, e vós se non ledes non saberedes nada.
Para acumular moita información convén facer moitas pistas. Se cada quen fai as súas e as comparte na clase para que os demais as respondan, acabartemos sabendo moitísimo todos, eu tamén.Se esperas a que aparezan no blogue para aprendelas de memoria non fas o que eu quero.
Le, investiga, elabora información, proponlla a os teus compañeiros, escoita as dos outros, responde, participa...
miércoles, 20 de enero de 2016
CANDELA - SOCIAIS
TEMA 5 - PASAPALABRA
A- A SÚA CAPITAL É OVIEDO.
B*- É UN DOS CARTEIS DE DEREITO Á.
C- CONTA CON 350 MEMBROS.
D- ESPAÑA É UN ESTADO ASÍ.
E- TEN A OBRIGA DE GARANTIR O BENESTAR DOS CIDADANS.
F- ESTÁ AO NORTE DE ESPAÑA.
G- ESTÁ FORMADO POR MINISTROS E O PRESIDENTE DO GOBERNO.
H- O CARGO DO REI É ASÍ.
I- TODOS SOMOS ASÍ ANTE A LEI.
L- TEN COMO CAPITAL RIGA.
M- É A CAPITAL DE ESPAÑA.
N*- OS PAÍSES QUE TEÑEN O EURO FORMANO.
O- É UN DOS CARTEIS DE LIBERDADE DE.
P- É UN DOS CARTEIS DE DEBER DE.
R- TEN COMO CAPITAL MURCIA.
S- É A CAPITAL DE ANDALUCÍA.
T- ESTÁ BAIXO O MAR NEGRO.
U*- É UN DOS CARTEIS DE DEREITO,E TEN HIATO
V- CON EL O POBO ELIXE OS SEUS REPRESENTANTES.
X- ESTÁ DIRIXIDO POR UN XUÍZ.
Z- É A CAPITAL DE ARAGÓN.
A- A SÚA CAPITAL É OVIEDO.
B*- É UN DOS CARTEIS DE DEREITO Á.
C- CONTA CON 350 MEMBROS.
D- ESPAÑA É UN ESTADO ASÍ.
E- TEN A OBRIGA DE GARANTIR O BENESTAR DOS CIDADANS.
F- ESTÁ AO NORTE DE ESPAÑA.
G- ESTÁ FORMADO POR MINISTROS E O PRESIDENTE DO GOBERNO.
H- O CARGO DO REI É ASÍ.
I- TODOS SOMOS ASÍ ANTE A LEI.
L- TEN COMO CAPITAL RIGA.
M- É A CAPITAL DE ESPAÑA.
N*- OS PAÍSES QUE TEÑEN O EURO FORMANO.
O- É UN DOS CARTEIS DE LIBERDADE DE.
P- É UN DOS CARTEIS DE DEBER DE.
R- TEN COMO CAPITAL MURCIA.
S- É A CAPITAL DE ANDALUCÍA.
T- ESTÁ BAIXO O MAR NEGRO.
U*- É UN DOS CARTEIS DE DEREITO,E TEN HIATO
V- CON EL O POBO ELIXE OS SEUS REPRESENTANTES.
X- ESTÁ DIRIXIDO POR UN XUÍZ.
Z- É A CAPITAL DE ARAGÓN.
viernes, 8 de enero de 2016
BUSCANDO SOLUCIONES
Entre varios hemos encontrado el modo de averiguar el peso aproximado de cada lazo.
1º.AVERIGUAR la distancia en centímetros de la suma de todos los lazos.
2º AVERIGUAR el peso en gramos de todos los lazos juntos.
3º AVERIGUAR el peso de cada centímetro de lazo.
4º AVERIGUAR el peso de cada lazo sabiendo su longitud.
Candela y Juan han estado averiguando la medida total de los lazos en centímetros, sumando todas las medida. Luego Erik y yo hemos pesado juntos todos los lazos. Ahora, con esos datos ya podemos calcular el peso de cada cm de lazo, para luego saber cada lazo. Si tuviéramos una balanza de precisión, ella nos daría el peso de cada lazo.
Algunos niñas y niños leyeron sus textos de cinco párrafos completos, como Eliana.
Algunas, como Sabela, acaban sus textos mientras que otros trabajan en el tema seis de Lingua, como Candela. Fue muy bueno el texto de Sabela, se nota que quiso hacerlo bien.Lo he escuchado ya varias veces en el video que grabamos esta mañana.
Y empiezan a aparecer en el corcho la primera parte de este trabajo sobre nuestro modo de obtener información y expresarla. Ahora ya todos están acabados, menos el de Denis Rodríguez, que hoy no vino.
Ahora, con vuestro mensaje haremos trabajos en la libreta de Lengua Española, relacionando esa información con lo que hemos estudiado en nuestros libros de texto.
Veremos los videos en clase para observar errores y corregirlos.
1º.AVERIGUAR la distancia en centímetros de la suma de todos los lazos.
2º AVERIGUAR el peso en gramos de todos los lazos juntos.
3º AVERIGUAR el peso de cada centímetro de lazo.
4º AVERIGUAR el peso de cada lazo sabiendo su longitud.
Candela y Juan han estado averiguando la medida total de los lazos en centímetros, sumando todas las medida. Luego Erik y yo hemos pesado juntos todos los lazos. Ahora, con esos datos ya podemos calcular el peso de cada cm de lazo, para luego saber cada lazo. Si tuviéramos una balanza de precisión, ella nos daría el peso de cada lazo.
Algunos niñas y niños leyeron sus textos de cinco párrafos completos, como Eliana.
Algunas, como Sabela, acaban sus textos mientras que otros trabajan en el tema seis de Lingua, como Candela. Fue muy bueno el texto de Sabela, se nota que quiso hacerlo bien.Lo he escuchado ya varias veces en el video que grabamos esta mañana.
Otros dejan las cajas vacías en su sitio, así como las plantillas, como Miguel Ángel, Unai, Miguel Rodrigo y Álex. Mientras que Noemí y Adara están a lo suyo, redactando su texto de cinco párrafos.
Ahora, con vuestro mensaje haremos trabajos en la libreta de Lengua Española, relacionando esa información con lo que hemos estudiado en nuestros libros de texto.
Veremos los videos en clase para observar errores y corregirlos.
jueves, 7 de enero de 2016
RECEPTORES SENSORIALES
Gracias a los receptores sensoriales captamos información que llega del exterior.
Dos reyes magos y yo hemos estado preparando esta actividad. Primero tendrás que ir observando y recogiendo información que expresarás en un texto, según este guion.
RECEPTORES SENSORIALES
- PRIMER ENVOLTORIO
Vocabulario: transparente, pulido, tamaño, superficie, longitud, forma, resistente, frágil...
-LAZO
Vocabulario: material, longitud, propiedades, peso, gramos, pulido, rugoso...
- SEGUNDO ENVOLTORIO
Vocabulario: material, resistente, frágil, opaco, tamaño, forma, superficie,pulido,flores, color, lados, dobleces...
-ENVASE o PRISMA
Vocabulario: naranja, verde, cuadrado, rectangular, aristas, caras, vértices, volumen, área lateral, área de las bases...
- INTERIOR
????????????????
Mañana seguiremos. Pondremos peli de cómo habéis hecho esto.También fotos.
PREPARATIVOS DE LOS REYES MAGOS...
Colocado el mensaje secreto.

Prismas con las caras laterales naranjas y las bases verdes.
Sobres avisando de la importancia de mantener secreto el contenido informativo de máxima actualidad.
Mientras unos esperan su suerte , otros ya están averiguando los materiales y las propiedades para hacer el texto explicativo de su paquete.
Mañana continuaremos hasta el final. Algunos ya han llegado al prisma, otros aún van en el lazo y otros parece que saben en qué consiste el mensaje.
Dos reyes magos y yo hemos estado preparando esta actividad. Primero tendrás que ir observando y recogiendo información que expresarás en un texto, según este guion.
RECEPTORES SENSORIALES
- PRIMER ENVOLTORIO
Vocabulario: transparente, pulido, tamaño, superficie, longitud, forma, resistente, frágil...
-LAZO
Vocabulario: material, longitud, propiedades, peso, gramos, pulido, rugoso...
- SEGUNDO ENVOLTORIO
Vocabulario: material, resistente, frágil, opaco, tamaño, forma, superficie,pulido,flores, color, lados, dobleces...
-ENVASE o PRISMA
Vocabulario: naranja, verde, cuadrado, rectangular, aristas, caras, vértices, volumen, área lateral, área de las bases...
- INTERIOR
????????????????
Mañana seguiremos. Pondremos peli de cómo habéis hecho esto.También fotos.
PREPARATIVOS DE LOS REYES MAGOS...


Prismas con las caras laterales naranjas y las bases verdes.
Sobres avisando de la importancia de mantener secreto el contenido informativo de máxima actualidad.
Envoltorio y lazo festivos para disimular la categoría súper secreta de este mensaje.
Colocando los veinticinco nombres en el bote para escoger de forma aleatoria e inocente.
Erik y Denis Rodríguez reparten suerte. Erik escoge nombre y Denis paquete.
Mientras unos esperan su suerte , otros ya están averiguando los materiales y las propiedades para hacer el texto explicativo de su paquete.
Mañana continuaremos hasta el final. Algunos ya han llegado al prisma, otros aún van en el lazo y otros parece que saben en qué consiste el mensaje.
Hemos tenido dificultades para veriguar el peso del lazo de aluminio.No tenemos balanza adecuada para medir pesos menores a un gramo.Habrá que ingeniar algún método para saber aproximadamente cuánto mide. A ver quien trae ideas...
NATURAIS TEMA 3
Quedamos antes das vacacións de Nadal que este tema era da vosa propiedade particular. Que de cada dúas páxinas descubriades dez pistas para expoñer ao resto dos compañeiros, a ver se sabían de que iba o tema, nunca mellor dito.
Como estou segura de que ninguén se olvidou imos ver agora que tal sabedes estas, sen libro, recordando,pero sen o libro a man. Se non miraches o libro antes, teralo que mirar despois. Intentarei esperar a eso para ver a túa nota, pensa que iste trimestre é moi curto e os regalos de nadal xa pasaron...
42-43
1º- É O PROCESO QUE NOS PERMITE EXTRAER DOS ALIMENTOS OS NUTRIENTES QUE O NOSO CORPO NECESITA.
2º- O APARATO DIXESTIVO ESTÁ FORMADO POR ESTAS TRES PARTES.
3º- ESTAS SON AS PARTES DO TUBO DIXESTIVO.
4º- SON OS CATRO APARATOS QUE INTERVEÑEN NA FUNCIÓN DE NUTRICIÓN.
5º- É UN TUBO MOI LONGO E DELGADO SITUADO A CONTINUACIÓN DO ESTÓMAGO.
6º- ALÍ O BOLO ALIMENTARIO MESTÚRASE COS ZUMES GÁSTRICOS QUE AXUDAN A CONVERTER O ALIMENTO NUNHA PAPA.
7º- ALÍ CHEGAN OS RESTOS DOS ALIMENTOS QUE NON FORON ABSORBIDOS E SE RECOLLE A AUGA QUE BEBEMOS OU A QUE APORTAN OS ALIMENTOS.
8º- ALÍ SE TRITURAN OS ALIMENTOS, MESTÚRANSE COA SALIVA E SE FORMA O BOLO ALIMENTARIO.
9º- ALÍ OS NUTRIENTES SON ABSORBIDOS PORQUE ESTÁN CONVERTIDOS NUN LÍQUIDO, GRAZAS A OS ZUMES SEGREGADOS POLO PÁNCREAS, FÍGADO O PROPIO INTESTINO E OS GÁSTRICOS QUE VEÑEN DO ESTÓMAGO.
10º- É UN CONDUTO POLO QUE O BOLO PASA DA BOCA A O ESTÓMAGO.
.............................................................................................................
44-45
1º- CONSISTE NA DESTRUCIÓN DO DENTE POR UNHAS BACTERIAS QUE VIVEN NA BOCA.
2º- A CONSECUENCIA DELA PÉRDENSE GRANDES CANTIDADES DE AUGA, SALES MINERAIS E NUTRIENTES.
3º- SE NON QUEREMOS PADECELO DEBEMOS TOMAR MOITA FIBRA E BEBER MOITA AUGA.
4º- OS SEUS SÍNTOMAS SON: DOR ABDOMINAL, DIARREA, VÓMITOS, FEBRE, DOR DE CABEZA E DEBILIDADE MUSCULAR.
5º- A LACTOSA E O GLUTE PODEN CAUSAR ESO NALGUNHAS PERSOAS QUE NON PODEN CONSUMILOS.
6º- É UN HIDRATO DE CARBONO PRESENTE NO LEITE E NALGÚNS DERIVADOS LÁCTEOS.
7º- É UNHA PROTEÍNA QUE SE ATOPA NO TRIGO E OUTROS CEREAIS.
8º- AS PERSOAS CELÍACAS NON TOLERAN ESA SUBSTANCIA.
9º- É A BACTERIA QUE CAUSA FORTES GASTROENTERITES.
10º- ESOS SON OS ALIMENTOS QUE DEBEMOS TOMAR SE PADECEMOS DIARREA.
..............................................................................................................
46-47
1º- ESTÁ FORMADO POLAS VÍAS RESPIRATORIAS E OS PULMÓNS.
2º- SON OS CONDUTOS QUE COMUNICAN O NARIZ E A BOCA COS PULMÓNS.
3º- NOME DAS CINCO VÍAS RESPIRATORIAS.
4º- SON DOUS GRANDES E ESPONXOSOS ÓRGANOS PROTEXIDOS POLA CAIXA TORÁCICA.
5º- É O GAS EXPULSADO NA RESPIRACIÓN.
6º- É O GAS QUE PASA AO SANGUE NOS PULMÓNS.
7º- SON AS DÚAS FASES DE RESPIRACIÓN.
8º- NESA FASE TOMAMOS AIRE POLO NARIZ OU A BOCA.
9º- ESO É O QUE LLE PASA AO AIRE CANDO O DIAFRAGMA SOBE E OS PULMÓNS ENCÓLLENSE .
10º- É A ÚLTIMA DAS REGRAS PARA RESPIRAR MELLOR.
..............................................................................................................
48-49
1º- É O CONXUNTO DE ÓRGANOS QUE TRANSPORTAN O SANGUE A CALQUERA PARTE DO CORPO.
2º- É UN LÍQUIDO ESPESO DE COR VERMELLO QUE CIRCULA POLOS VASOS SANGUÍNEOS LEVANDO TODO TIPO DE SUBSTANCIAS.
3º- É O ENCARGADO DE IMPULSAR O SANGUE POR TODO O CORPO.
4º- ASÍ SE CHAMAN AS CAVIDADES EN QUE ESTÁ DIVIDIDO O CORAZÓN.
5º- SON OS TRES TIPOS DE VASOS SANGUÍNEOS.
6º- SON AS RAMIFICACIÓNS MÁIS FINAS DAS VEAS E ARTERIAS.
7º- ASÍ É O MÚSCULO QUE FORMA O CORAZÓN.
8º- ESO TEN QUE PASAR PARA QUE O SANGUE PASE A OS VENTRÍCULOS.
9º- CANDO OS VENTRÍCULOS SE CONTRAEN PASA ISO.
10º- POR ELAS ENTRA O SANGUE NAS AURÍCULAS.
...............................................................................................................
50-51
1º- ESTÁ FORMADO POR RILES, URÉTERES, VEXIGA E URETRA.
2º- FILTRAN O SANGUE E RETEÑEN SUBSTANCIAS DE REFUGALLO.
3º- ÓRGANO MUSCULOSO E BALEIRO ONDE SE ACUMULAN O OURIÑOS.
4º- TUBO QUE PERMITE EXPULSAR OS OURIÑOS.
5º- AXUDA A OS RILES A LIMPAR O SANGUE MEDIANTE O SUOR.
6º- CATRO RECOMENDACIÓNS IMPORTANTES PARA COIDAR O APARATO EXCRETOR.
7º- TEMPO MÁXIMO QUE SE PODE RETER OS OURIÑOS PARA EVITAR ENFERMIDADES.
8º- DEBEMOS FACER ESO CADA DÍA PARA QUE O SUOR SE EXPULSE SEN CHEIRO.
9º- DOUS TIPOS DE BEBIDAS DAS QUE NON DEBES ABUSAR.
10º- ESO É O APARATO EXCRETOR.
...............................................................................................................
52-53
1º- É O APARATO DISTINTO NOS HOMES E NAS MULLERES.
2º- CINCO PARTES DO APARATO REPRODUTOR FEMININO.
3º- DÚAS PARTES DO APARATO REPRODUTOR MASCULINO.
4º- É A FUNCIÓN DO APARATO REPRODUTOR MASCULINO.
5º- O APARATO REPRODUTOR FEMININO FABRÍCAOS.
6º- SON DOUS CONDUTOS QUE COMUNICAN OS OVARIOS CO ÚTERO.
7º- ASÍ SE CHAMA O ÚNICO ÓRGANO EXTERNO FEMININO.
8º- ALÍ SE FABRICAN OS ESPERMATOZOIDES.
9º- ASÍ SE CHAMA A UNIÓN DUN ÓVULO CUN ESPERMATOZOIDE.
10º- PROCESO ÚLTIMO DO EMBARAZO.
..............................................................................................................
Como estou segura de que ninguén se olvidou imos ver agora que tal sabedes estas, sen libro, recordando,pero sen o libro a man. Se non miraches o libro antes, teralo que mirar despois. Intentarei esperar a eso para ver a túa nota, pensa que iste trimestre é moi curto e os regalos de nadal xa pasaron...
42-43
1º- É O PROCESO QUE NOS PERMITE EXTRAER DOS ALIMENTOS OS NUTRIENTES QUE O NOSO CORPO NECESITA.
2º- O APARATO DIXESTIVO ESTÁ FORMADO POR ESTAS TRES PARTES.
3º- ESTAS SON AS PARTES DO TUBO DIXESTIVO.
4º- SON OS CATRO APARATOS QUE INTERVEÑEN NA FUNCIÓN DE NUTRICIÓN.
5º- É UN TUBO MOI LONGO E DELGADO SITUADO A CONTINUACIÓN DO ESTÓMAGO.
6º- ALÍ O BOLO ALIMENTARIO MESTÚRASE COS ZUMES GÁSTRICOS QUE AXUDAN A CONVERTER O ALIMENTO NUNHA PAPA.
7º- ALÍ CHEGAN OS RESTOS DOS ALIMENTOS QUE NON FORON ABSORBIDOS E SE RECOLLE A AUGA QUE BEBEMOS OU A QUE APORTAN OS ALIMENTOS.
8º- ALÍ SE TRITURAN OS ALIMENTOS, MESTÚRANSE COA SALIVA E SE FORMA O BOLO ALIMENTARIO.
9º- ALÍ OS NUTRIENTES SON ABSORBIDOS PORQUE ESTÁN CONVERTIDOS NUN LÍQUIDO, GRAZAS A OS ZUMES SEGREGADOS POLO PÁNCREAS, FÍGADO O PROPIO INTESTINO E OS GÁSTRICOS QUE VEÑEN DO ESTÓMAGO.
10º- É UN CONDUTO POLO QUE O BOLO PASA DA BOCA A O ESTÓMAGO.
.............................................................................................................
44-45
1º- CONSISTE NA DESTRUCIÓN DO DENTE POR UNHAS BACTERIAS QUE VIVEN NA BOCA.
2º- A CONSECUENCIA DELA PÉRDENSE GRANDES CANTIDADES DE AUGA, SALES MINERAIS E NUTRIENTES.
3º- SE NON QUEREMOS PADECELO DEBEMOS TOMAR MOITA FIBRA E BEBER MOITA AUGA.
4º- OS SEUS SÍNTOMAS SON: DOR ABDOMINAL, DIARREA, VÓMITOS, FEBRE, DOR DE CABEZA E DEBILIDADE MUSCULAR.
5º- A LACTOSA E O GLUTE PODEN CAUSAR ESO NALGUNHAS PERSOAS QUE NON PODEN CONSUMILOS.
6º- É UN HIDRATO DE CARBONO PRESENTE NO LEITE E NALGÚNS DERIVADOS LÁCTEOS.
7º- É UNHA PROTEÍNA QUE SE ATOPA NO TRIGO E OUTROS CEREAIS.
8º- AS PERSOAS CELÍACAS NON TOLERAN ESA SUBSTANCIA.
9º- É A BACTERIA QUE CAUSA FORTES GASTROENTERITES.
10º- ESOS SON OS ALIMENTOS QUE DEBEMOS TOMAR SE PADECEMOS DIARREA.
..............................................................................................................
46-47
1º- ESTÁ FORMADO POLAS VÍAS RESPIRATORIAS E OS PULMÓNS.
2º- SON OS CONDUTOS QUE COMUNICAN O NARIZ E A BOCA COS PULMÓNS.
3º- NOME DAS CINCO VÍAS RESPIRATORIAS.
4º- SON DOUS GRANDES E ESPONXOSOS ÓRGANOS PROTEXIDOS POLA CAIXA TORÁCICA.
5º- É O GAS EXPULSADO NA RESPIRACIÓN.
6º- É O GAS QUE PASA AO SANGUE NOS PULMÓNS.
7º- SON AS DÚAS FASES DE RESPIRACIÓN.
8º- NESA FASE TOMAMOS AIRE POLO NARIZ OU A BOCA.
9º- ESO É O QUE LLE PASA AO AIRE CANDO O DIAFRAGMA SOBE E OS PULMÓNS ENCÓLLENSE .
10º- É A ÚLTIMA DAS REGRAS PARA RESPIRAR MELLOR.
..............................................................................................................
48-49
1º- É O CONXUNTO DE ÓRGANOS QUE TRANSPORTAN O SANGUE A CALQUERA PARTE DO CORPO.
2º- É UN LÍQUIDO ESPESO DE COR VERMELLO QUE CIRCULA POLOS VASOS SANGUÍNEOS LEVANDO TODO TIPO DE SUBSTANCIAS.
3º- É O ENCARGADO DE IMPULSAR O SANGUE POR TODO O CORPO.
4º- ASÍ SE CHAMAN AS CAVIDADES EN QUE ESTÁ DIVIDIDO O CORAZÓN.
5º- SON OS TRES TIPOS DE VASOS SANGUÍNEOS.
6º- SON AS RAMIFICACIÓNS MÁIS FINAS DAS VEAS E ARTERIAS.
7º- ASÍ É O MÚSCULO QUE FORMA O CORAZÓN.
8º- ESO TEN QUE PASAR PARA QUE O SANGUE PASE A OS VENTRÍCULOS.
9º- CANDO OS VENTRÍCULOS SE CONTRAEN PASA ISO.
10º- POR ELAS ENTRA O SANGUE NAS AURÍCULAS.
...............................................................................................................
50-51
1º- ESTÁ FORMADO POR RILES, URÉTERES, VEXIGA E URETRA.
2º- FILTRAN O SANGUE E RETEÑEN SUBSTANCIAS DE REFUGALLO.
3º- ÓRGANO MUSCULOSO E BALEIRO ONDE SE ACUMULAN O OURIÑOS.
4º- TUBO QUE PERMITE EXPULSAR OS OURIÑOS.
5º- AXUDA A OS RILES A LIMPAR O SANGUE MEDIANTE O SUOR.
6º- CATRO RECOMENDACIÓNS IMPORTANTES PARA COIDAR O APARATO EXCRETOR.
7º- TEMPO MÁXIMO QUE SE PODE RETER OS OURIÑOS PARA EVITAR ENFERMIDADES.
8º- DEBEMOS FACER ESO CADA DÍA PARA QUE O SUOR SE EXPULSE SEN CHEIRO.
9º- DOUS TIPOS DE BEBIDAS DAS QUE NON DEBES ABUSAR.
10º- ESO É O APARATO EXCRETOR.
...............................................................................................................
52-53
1º- É O APARATO DISTINTO NOS HOMES E NAS MULLERES.
2º- CINCO PARTES DO APARATO REPRODUTOR FEMININO.
3º- DÚAS PARTES DO APARATO REPRODUTOR MASCULINO.
4º- É A FUNCIÓN DO APARATO REPRODUTOR MASCULINO.
5º- O APARATO REPRODUTOR FEMININO FABRÍCAOS.
6º- SON DOUS CONDUTOS QUE COMUNICAN OS OVARIOS CO ÚTERO.
7º- ASÍ SE CHAMA O ÚNICO ÓRGANO EXTERNO FEMININO.
8º- ALÍ SE FABRICAN OS ESPERMATOZOIDES.
9º- ASÍ SE CHAMA A UNIÓN DUN ÓVULO CUN ESPERMATOZOIDE.
10º- PROCESO ÚLTIMO DO EMBARAZO.
..............................................................................................................
lunes, 4 de enero de 2016
NOS VEMOS PRONTO
Cuando volvamos al cole, el jueves, veremos qué tal os fue con el tema seis de Mates y el tema tres de Naturales.
Ya os dije que en vacaciones prepararais el tema 6 de fracciones. Y de Naturais hacer las pistas del tema 3, como siempre, diez pistas cada dos páginas.
Si hay alguno, que le apetece hacer preguntas directas, completas, pasapalabra, certezas,etc, puede hacerlo. Nadie le va a reñir. Lo que no puede ser es hacerse el tontaina y decir que no lo sabía.
Hasta el jueves.
Ya os dije que en vacaciones prepararais el tema 6 de fracciones. Y de Naturais hacer las pistas del tema 3, como siempre, diez pistas cada dos páginas.
Si hay alguno, que le apetece hacer preguntas directas, completas, pasapalabra, certezas,etc, puede hacerlo. Nadie le va a reñir. Lo que no puede ser es hacerse el tontaina y decir que no lo sabía.
Hasta el jueves.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)