Los juegos lingüísticos, para memorizar Sociales y Naturales, tienen el valor añadido de organizar las palabras según cierto criterio.
El criterio es la condición que deben cumplir las diez palabras que se relacionan con el mensaje que decimos a quien escucha.
La persona que escucha debe encontrar una única respuesta porque si hay varias respuestas llegamos a una confusión.
A un mensaje solo le corresponde una respuesta única.
CRITERIO: TRISÍLABAS
DEZ TRISÍLABAS S1-7
1º- CORPOS CELESTES QUE XIRAN ARREDOR DO SOL.
PLANETAS
2º- CORPOS CELESTES FORMADOS POR XEO E PO.
COMETAS
3º- PLANETA MÁIS PRÓXIMO AO SOL.
MERCURIO
4º- PLANETA MÁIS GRANDE DO SISTEMA SOLAR.
XÚPITER
5º- CHAIRA AFUNDIDA.
DEPRESIÓN.
6º- PLANETA SITUADO ENTRE SATURNO E NEPTUNO.
URANO
7º- NOME DO ANO QUE TEN 366 DÍAS.
BISESTO
8º- CORPOS CELESTES QUE EMITEN LUZ PROPIA.
ESTRELAS
9º- NO ANO HAI CATRO E CADA UNHA DURA TRES MESES.
ESTACIÓNS
10º- LIÑA IMAXINARIA QUE DIVIDE Á TERRA EN DOUS HEMISFERIOS.
ECUADOR
AGORA TI QUE TE ESTÁS ABURRINDO PORQUE ACABACHES O TRABALLO ESCRITO DOS TEMAS DESTA AVALIACIÓN.
Se queres inventar ti xogos destes para que repasemos xuntos, primeiro debes esescoller un criterio:
NOME PROPIO
Busca no libro dez palabras que cumplan ese criterio.
Inventa unha mensaxe que nos conduza a todos ata esa palabra.
Escríbeo na SUPERLIBRETA, procurando adicarlle unha páxina.
Podes escoller outro criterio ou condición. Por exemplo BISÍLABAS.
DEZ BISÍLABAS N4-6
1ª VIVOS 2ª PLANTAS 3ª RAÍZ 4ª TALO 5ª FOLLAS
6º XESTA 7º CÁLIZ 8ª SERPE 9ª MERLO 10ª PASTO
Serás capaz de inventar as dez mensaxes que nos levan a esas palabras bisílabas empregando a información do libro de Naturais?
Esto é moi difícil ao principio, pero algúns nenos enseguida aprenden a crear mensaxes ben feitas.
* Non tes que escribir nada na libreta a menos que llas queiras preguntar aos compañeiros ou publicalas aquí co teu nome.
No hay comentarios:
Publicar un comentario